Povečajte svoj doseg in prodajo
| Članek je bil prebran 2.021 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Ste eno izmed tistih podjetij, ki ima visoko število obiskov spletnega mesta, a le majhen odstotek dejansko izvedenih nakupov? Ste izvedli podrobne analize nakupnega procesa vaših strank in ugotavljate, kje uporabniki naletijo na ovire, ki jih odvrnejo od končnega klika?

KontinentiZa takšna vprašanja in zagate je ponovno trženje oziroma remarketing učinkovit in uspešen odgovor oziroma strategija. S ponovnim trženjem namreč lahko sedaj dosegate vse tiste potencialne stranke, za katere ste mislili, da ste jih za vselej izgubili. Ponovno trženje tako povezuje vašo blagovno znamko s tistimi, ki so že obiskali vaše spletno mesto (npr. spletno trgovino), a so nekje na nakupni poti do zadnjega klika skrenili in zapustili vašo spletno stran. Kako torej še lahko dosežete takšne uporabnike? Ponovno trženje pomeni, da tovrstnim uporabnikom, ki so torej že izkazali interes za vašo ponudbo, prikazujete oglase in sporočila po meri, s čimer jih lahko spodbudite, da se vrnejo na vašo stran in izvedejo nakup. Pri ponovnem trženju gre torej za povečanje dosega in tudi prodaje. Uporabnikom tako prikazujete ustrezna sporočila – nekomu, ki je vašo spletno stran zapustil na primer pri izbiri načina plačila, ponudite še druge načina plačevanja vaših izdelkov. Spet drugi, ki je stran zapustil ob ogledu akcijske ponudbe, lahko s pomočjo ponovnega trženja prikažete posodobljene vsakodnevne akcije, ki ga bodo najverjetneje prepričale, da se bo vrnil nazaj na stran in izvedel nakup.

Ponovno trženje je trženje po meri vsakega uporabnika, ki je v preteklosti že obiskal vaše spletno mesto. Z natančno analizo in učinkovitim ponovnim trženjem boste tako lahko povečali doseg in pospešili prodajo.

© 26. 04. 2024 - honorar. W3B, d.o.o..