Kako deluje Google Adwords oglaševanje?
| Članek je bil prebran 2.353 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Google Adwords oglaševanje je oglaševanje na Googlu, ki vam omogoča hitro, enostavno in najcenejše prikazovanje vaših oglasov zainteresiranim uporabnikom . Oglasi vaših izdelkov ali storitev se tako prikazujejo v Google iskalnikih in v Googlovem prikaznem omrežju. Kako pa sploh poteka Google Adwords oglaševanje? Najprej poskrbimo za analizo spletne strani vašega podjetja. Analiza nam pokaže, katere so tiste ključne besede, po katerih vas bodo najpogosteje iskali potencialni kupci vaših izdelkov/storitev.

Googlov napisNa podlagi analize torej določimo najbolj relevantne ključne besede za vaše podjetje. Nato vam ustvarimo oglasno kampanjo. To pomeni, da zakupimo izbrane ključne besede, pripravimo optimizacijo in privlačna spletne oglase, ki potencialnega kupca vodijo na vašo spletno stran. Oglase lahko uporabniki vidijo na desni strani in na vrhu iskalnika. Verjetnost, da se bo na vaši spletni strani znatno povečal promet, je zelo velika, saj večina uporabnikov spleta išče po Googlu. To pomeni, da tudi vaš potencialni kupec išče v Googlovih iskalnikih. Ko vanje vtipka katero izmed zakupljenih ključnih besed, se mu torej med najvišjimi zadetki na prvi strani prikaže vaš oglas, ki povezuje zadetek z vašo spletno stranjo. Ker je število ključnih besed omejeno, se lahko za isto ključno besedo pojavlja več oglasov različnih podjetij. Na vrhu prikazanih zadetkov pa bo tisti, ki Googlu ponudi najvišji znesek za posamezni klik na oglas, hkrati pa na svoji spletni strani obiskovalcem ponuja najbolj relevantne vsebine. Da so vaša sredstva, namenjena za online oglaševanje, kar najbolj racionalno porabljena, vašo oglaševalsko kampanjo dnevno optimiziramo ter poskrbimo za res najbolj optimalno izpostavljenost in pozicioniranje vaših oglasov. Ko s vašimi oglasi uporabnika prepričamo in klikne na vaš oglas, je nemudoma preusmerjen na vašo spletno stran. Dobro zastavljena spletna stran je tako obvezno dopolnilo optimizacije. Na spletni strani lahko potencialni kupec odda povpraševanje ali stopi v kontakt z vašim podjetjem.

Google Adwords oglaševanje nudi dostop do dnevne statistike, kar pomeni, da lahko oglaševalsko kampanjo sproti prilagajamo glede na podatke o ustreznosti zakupljenih ključnih besed, številu klikov na oglas, CTR, številu konverzij, itd. Ko je kampanja zaključena, prejmete o vsem tudi izčrpno poročilo, kamor so vključeni tudi predlogi za izboljšanje vaše prodajne strategije. Z oglaševanjem v programu Google AdWords torej povečujemo obisk in prodajo na vašem spletnem mestu. Če želite izvedeti še kaj o oglaševanju z Googlom, si preberite več tukaj.

© 19. 04. 2024 - honorar. W3B, d.o.o..