Kaj je Adwords?
| Članek je bil prebran 2.332 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Adwords oziroma Google Adwords je spletna oglaševalska storitev, ki jo je svetovnemu spletu predstavilo podjetje Google. Gre za Googlov ključni oziroma glavni oglaševalski izdelek. Njegova ključna lastnost oziroma značilnost je širok doseg in učinkovitost oglaševanja.

Kemik na listuKo se želi podjetje uspešno predstaviti na spletu, potrebuje za to učinkovite in zanesljive načine. Eden izmed teh je gotovo oglaševanje z Google Adwords – ta namreč daje hitre rezultate na Googlovi mreži, katero uporablja kar 80% vseh uporabnikov spleta na svetu. Google Adwords nudi izredno ciljno usmerjeno oglaševanje, kar pomeni, da s svojimi oglasi dosegate tiste, ki jih vaša ponudba zanima. Ciljno lahko oglašujete glede na določen jezik, določeno geografsko regijo ipd. S tem se seveda optimizirajo stroški, porabljeni za samo oglaševanje. Poleg tega je z uporabo Adwordsa oglaševalcem na voljo tudi nadzor nas samimi oglasi in pa seveda nad vloženimi sredstvi. Prednost Google Adwords je tudi v načinu plačila Pey per click – PPC – podjetje tako plača le takrat, ko nekdo klikne na oglas in ne, če je oglas zgolj prikazan. Navadno so Google Adwords oglasi kratki, vsebujejo en naslov (največ 25 znakov) in dve dodatni vrstici. Na nek način je sama učinkovitost tovrstnih oglasov zagotovljena tudi z dolžino oglasov – v njih namreč uporabnik spleta najprej izve zgolj bistvene informacije o ponudbi – če ga slednja podrobneje zanima, klikne na oglas in je preusmerjen do dodatnih informacij.

Poleg PPC ponuja Google Adwords tudi oglaševanje za CPM (cost-per-thousand) – gre za ceno na tisoč prikazov. Poleg tega Adwords omogoča tudi oglaševanje za pasice, besedila, medijske oglase itd. Google Adwords je ključen, če želi podjetje poznati tudi natančno statistiko klikov na oglas in njegovih prikazov ter razmerje med obojim.

© 24. 04. 2024 - honorar. W3B, d.o.o..