Zakaj morate imeti Linkedin profil
| Članek je bil prebran 649 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Ne glede kdo ste, ali ste zaposleni ali zaposlitev še iščete, ali ste podjetje ali posameznik, v letu 2020 brez profila Linkedin ne bo šlo. Linkedin je leta 2002 ustanovljeno socialno omrežje, ki je na spletu zaživelo 5. maja 2003, njegov glavni namen pa je mreženje v poslovnem svetu. Na omrežju lahko podjetja in ostali zaposlovalci objavljajo delovna mesta, iskalci zaposlitev pa svoje življenjepise, zaradi česar deluje kot odlično povezovalno orodje. Prav tako pa se lahko na omrežju objavlja prispevke, povezave do drugih spletnih strani, fotografije, videe in posodablja statuse. Lahko bi rekli, da je Linkedin nekakšen poslovni Facebook.

LinkedIn

Uporaba Linkedina pri iskanju zaposlitve

Ne glede na to ali ste brez zaposlitve in aktivno iščete zaposlitev ali pa ste že zaposleni, profil na Linkedinu je postal obvezen. Vaš Linkedin deluje kot interaktivni življenjepis, kjer lahko v večji meri izpostavite svoje prednosti, kot to lahko storite v preprostem Wordovem dokumentu. Na primer, lahko se oglašujete kot tekstopisec in to svoje znanje dokažete s prispevki, ki jih lahko objavite direktno na platformi.

Kot že omenjeno, imajo svoje profile na Linkedinu tudi zaposlovalci. Tako lahko najdemo profile podjetij kot tudi profile direktorjev in drugih vodilnih kadrov podjetij. Tako lahko na Linkedinu najdemo na primer najbogatejšo Slovenko Izo Login, direktorja podjetja Droga Kolinska, d.d. in predsednika Smučarske zveze Slovenija Enza Smrekarja, strokovnjaka za Linkedin omrežje in direktorja marketinške agencije Optiweb Miho Lavtarja, vodjo družbe AMZS Lucijo Živo Sajevec, lastnico in ustanoviteljico podjetja Plastika Skaza, nekdanjo direktorico Tanjo Skaza in kreativnega direktorja agencije Pristop Aljošo Bagola. Linkedin je tako most med vami in zaposlovalci zato ne odlašajte in si naredite oziroma posodobite svoj profil, v kolikor ga že imate.

Kako optimizirati svoj Linkedin profil

Urejen Linkedin profil vam lahko odpre številna vrata. Zato poskrbite, da je profil opremljen s profesionalno fotografijo, obvezno pa se predstavite z imenom in priimkom, saj gre za profesionalno družbeno omrežje. K urejenemu profilu sodi tudi podatek o zaposlitvi in navedba konkretnih delovnih izkušenj, kjer lahko izpostavite svoje najmočnejše veščine in znanja in najuspešnejše projekte, pri katerih ste sodelovali.

Mreženje, mreženje in še enkrat mreženje

Glavni namen Linkedina je mreženje v poslovnem svetu, zato to vzemite dobesedno in si ustvarite široko mrežo kontaktov. Ko dosežete 500 povezav, kot se kontaktom reče v Linkedin jeziku, se vam na profilu prikaže številka 500+ kar nakazuje na široko mrežo poznanstev. Povezujete se lahko s sodelavci, poslovnimi partnerji, znanci, tudi družinskimi člani.

Število kontaktov oziroma povezav lahko povečujete tudi z vključevanjem v Linkedin skupine iz vašega profesionalnega ali željenega področja zaposlitve, strokovnjaki pa priporočajo včlanitev v vsaj 50 skupin, ki so za vas relevantne.

Pridobite priporočila

Vaši kontakti vam lahko pomagajo tudi pri pridobivanju priporočil, s katerimi potrdite izkušnje, navedene v profilu.  Tako izkušnje postanejo bolj verodostojne in vam prinesejo več možnosti, da bodo delodajalci opazili vaš profil. Prav tako pa lahko tudi vi pomagate drugim pri potrjevanju njihovih izkušenj in jih tako priporočite.

Bodite aktivni

Najpomembnejša pa je na Linkedinu, tako kot na vsakem družbenem omrežju, seveda aktivnost. Sledite izbranim podjetjem in se vključujte v debate na njihovih profilih, tudi sami lahko objavite kakšen zanimiv zapis izpod vaših rok ali kakšen zanimiv članek, ki ste ga zasledili in se vam zdi relevanten. Prav tako lahko sodelujete v debatah v skupinah, katerih član ste. Bodite pa pazljivi, da pri tem niste žaljivi ali posmehljivi in da uporabljate profesionalni ton pisanja.

© 29. 03. 2024 - honorar. W3B, d.o.o..