Še ne oglašujete na Facebooku? Potem je sedaj zadnji čas!
| Članek je bil prebran 396 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Facebook oglaševanje je eden izmed najbolj učinkovitih za gradnjo prepoznavnosti neke blagovne znamke ali podjetja, za povečanje števila oboževalcev (sledilcev)  in njihove vpletenosti (engagement) ter za večji doseg objav. Strokovnjaki na področju marketinga so si enotni, da je Facebook oglaševanje zelo učinkovito in da deluje, podjetjem oziroma blagovnim znamkam pa omogoča, da so konstantno v stiku s potencialnimi kupci. Na nek način je mogoče Facebook oglaševanje razumeti podobno kot e-mail marketing, saj oglaševalcem omogoča obveščanje, izobraževanje sledilcev, njihovo vpletenost v blagovno znamko, prepoznavnost, itd. Ker ljudje kupujemo tisto, kar poznamo, nam je domače in je preizkušeno, je toliko pomembneje, da ima izdelek veliko prepoznavnost, saj je to morda odločilnega pomena, ko bo naslednjič posamezni potrošnik pred polno polico izdelkov izbiral svoj izdelek. Preko Facebooka je tako mogoče nagovoriti točno tisto ciljno publiko, ki jo morate nagovoriti, da boste postali še uspešnejši.

w3b oglaševanjeNamen Facebook oglaševanja

Neposreden namen Facebook oglaševanja seveda ni le povečanje prodaje. Seveda je to rezultat, ki si ga želijo tako oglaševalci kakor podjetje oziroma blagovna znamka, toda Facebook nudi še več kakor to. Z njim je mogoče povečati prepoznavnost in vključenost sledilcev ter ostalih uporabnikov v zgodbo neke blagovne znamke. S tem pa si ne ustvarjate samo kupcev, ampak predvsem zveste in lojalne stranke, ki bodo na vas pomislile tudi ob svojem naslednjem nakupu in vas bodo brez težav priporočile tudi svojim prijateljem, družini, znancem. Z všečki, kometiranjem, delitvijo objav lahko sledilce in ostale pripravite do tega, da se počutijo bolj vpletene z vašimi izdelki, s tem pa je povečan tudi doseg vaših objav. Nihče namreč objav na Facebooku ne pripravi in objavi za to, da bi bile same sebi namen – njihov namen je čim večji doseg objave, s čimer na svojo spletno stran privabljate sledilce in tiste, ki to še niso. Na tak način je mogoče s pomočjo družbenih omrežij, zlasti z uporabo Facebooka, na svojo spletno mesto privabiti pomembno potencialne kupce.

Facebook.com – ena najbolj obiskanih spletnih strani na spletu

Razlog, zakaj je Facebook oglaševanje tako pomemben oglaševalski kanal, je gotovo tudi ta, da je Facebook.com ena izmed svetovno najbolj obiskanih spletnih strani. Slovenija pri tem ni izjema – kar okoli 850.000 Slovencev tako že ima svoj profil na tem družbenem omrežju. To pomeni 850.000 potencialnih kupcev oziroma vsaj pomemben delež le teh (specifična ciljna skupina za določen izdelek ali storitev). Ker je Facebook v prvi vrsti oglaševanje, ki ustvarja zanimanje, se morda zdi, da je povečanje prodaje le stranski učinek tovrstnega oglaševanja, v resnici pa je s ciljnim oglaševanjem na Facebooku mogoče direktno povečati prodajo.

Dosezite točno tiste, ki jih hočete doseči

To pomeni, da izmed 850.000 Slovencev na Facebooku, dosežete natanko tiste, katere želite in hočete doseči. To pomeni, da lahko natančno določimo ciljno skupino, kateri so naši izdelki ali storitve namenjeni. Nagovorimo le tiste, ki bodo po veliki verjetnosti naš izdelek ali storitev na koncu tudi kupili oziroma jih vsaj močno zanima. Tako npr. lahko ciljate moške med 25 in 30 let, ali pa zgolj tiste, ki igrajo golf, ali pa tiste, ki so že izkazali zanimanje za recepte in kuhanje. Določiti je mogoče tudi radij oziroma področje, na katerem bi želeli delovati s svojimi ciljanimi oglasi. Skratka, zelo natančno je mogoče omejiti ciljno skupino in poskrbeti, da prave informacije pridejo do pravih (to je zainteresiranih) ljudi.

Kako poteka oglaševanje na Facebooku?

Facebook oglaševanje nudi dve obliki oglaševanja: na klik (cena na klik CNK) in na 1000 prikazov (cena na tisoč prikazov CNT). Oglaševalci lahko na tak način oglašujejo Facebook stran podjetja, njihovo spletno stran, Facebook aplikacijo ali mobilno aplikacijo. Veliko ljudi naivno misli, da je oglaševanje na spletu zastonj oziroma čisto poceni, saj je internet zastonj. V resnici vas bo učinkovito Facebook oglaševanje vendarle nekaj stalo in velikih rezultatov nikar ne pričakujte brez nekega realnega finančnega vložka. Običajno je cena na novega oboževalca nekje od 0,01 eur, podobne so cene ne klik in za ogled. Podjetja, ki imajo vzpostavljeno Facebook stran se lahko poigrajo še z dodatnimi opcijami oglaševanja, npr. gumb »Call to Action; sponzorirane objave, promocija FB aplikacije, povečanje števila oboževalcev, promocija zunanje spletne strani ali video posnetka, promocije dogodka ali posebne ponudbe, itd.

Preberite tudi: Trendi v vsebinskem marketingu!

© 18. 11. 2017 - honorar. Oglaševanje.